Pauzes

Kinderen in de groepen 3 t/m 8 hebben pauze van 10.15 u. tot 10.30 u.
Net voor de pauze wordt tijd gemaakt om wat te eten en te drinken; wij geven de voorkeur aan een  beker drinken in combinatie met fruit of  een boterham. In het kader van de aandacht voor gezonde voeding verzoeken wij u verantwoord eten en drinken mee te geven. Tijdens het fruit eten en de lunchpauze, wordt er voorgelezen door de leerkracht of wordt een educatief programma gekeken zoals het jeugdjournaal.

De middagpauze is van 12:15 uur. tot 12:30 uur. De school hanteert het continu rooster. Leerlingen nuttigen hun lunch op school. Dit doen zij voor het buitenspel in hun eigen klas, met hun eigen juf of meester.

De kleuters spelen vaker buiten aangezien dit een belangrijk aandeel heeft in de motorische- en spelontwikkeling van de kleuters.