Kinderopvang

De Rietendakschool en VVE PSZ de Heezehummels
In een van onze gebouwen is de peuterspeelzaal “de Heezehummels” van Doomijn Kinderopvang, gevestigd. Met deze organisatie en de leidsters van de peuterspeelzaal voeren wij regelmatig overleg en zijn er goede afspraken gemaakt.

Stap in de kinderwereld bij Doomijn Kinderopvang en verwonder je.

Bij Doomijn is het fijn en vertrouwd en zijn ze groots in het kleine. Ze zijn gek op de natuur en er is alle ruimte om te ontdekken, fouten te maken en vies te worden. Want daar leer je van. Je mag spelen zonder te presteren en kleuren zonder lijntjes. Doomijn ziet wat je kan en wat je nodig hebt.

Als kind én als ouder. Doomijn trekt samen op met ouders, want ouders zijn onvervangbaar en kinderopvang onmisbaar in de ontwikkeling van een kind. Vol verwondering, over en met elkaar. Samen groeien en leren over wat er nú echt toe doet.

De winst van Doomijn zit in het kind: het rendement gaat rechtstreeks naar het verbeteren van alles wat ze doen. En dat zie je elke dag terug op de gezichten van de kinderen. Zo draagt Doomijn met de kinderdagverblijven, peuteropvang en buitenschoolse opvang bij aan een betere startpositie voor kinderen, liefde voor hen en hun ouders en meer verbinding in de maatschappij.

De peuterspeelzaal is open van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 12.00 uur en op maandagmiddag van 13.00 tot 16.30 uur. Nieuwsgierig? Loop bij ons binnen, bel ons op (055) 533 72 25 of stuur een e-mail naar psz.heezehummels@doomijn.nl. Voor meer informatie over Doomijn kunt u verder klikken naar de website.