woensdag 27 maart 2024

De afgelopen weken hebben er al een aantal kinderen hun spreekbeurt gegeven. Wat een interessante onderwerpen zaten er tussen en wat zijn ze goed voorbereid! Mooie PowerPoint, goede informatie en een prima opzet.  Enorm trotse juffen hier!

Wij merken dat sommige leerlingen de spreekbeurt nog wat spannend vinden. Lukt het niet op tijd of is er hulp nodig, dan verwachten wij dat u als ouder samen met uw zoon of dochter tijdig aan de bel trekt. Wij hebben een strakke planning en hebben niet veel ruimte om te schuiven.

In de klas hebben we het liedje van Kuikentje Piep geoefend voor Pasen. Wellicht vindt uw zoon of dochter het leuk om deze aan u te laten zien. Vrijdag zijn de leerlingen vrij vanwege Goede vrijdag en maandag vanwege Pasen. Alvast hele fijne paasdagen gewenst en tot dinsdag!

Donderdag 4 april hebben wij vanuit het Jeugd Educatiefonds een uitje naar Paleis het Loo. Wij gaan een rondleiding krijgen bij de Oranjes. We worden met de bus opgehaald in de ochtend en zullen na de lunch weer terug gebracht worden. De lunch krijgen we aangeboden. Wij mogen daar lunchen in de tuinen, wat een luxe!  Zin in!