groepen

In onderstaand overzicht vindt u de indeling van de groepen en de teamleden per groep.

Op onze school werken we met de werkwijze van Stichting Leerkracht. Elke groep checkt ’s ochtends in om te zien hoe leerlingen de dag starten. Aan het eind van de dag checken de leerlingen ook weer met elkaar uit. Zo weten de medeleerlingen en de leerkracht hoe de leerlingen zich voelen. Leerlingen mogen hier iets over vertellen, maar dit moet niet.

Elke groep stelt samen doelen op ter verbetering van het werken in de klas. Aan de doelen worden acties gekoppeld om zo de doelen te bereiken. Dit doen we niet alleen in de groepen, maar ook de leerkrachten stellen met elkaar doelen en acties op ter verbetering van het onderwijs op de school.

groep naam werkdagen

Eveline Thomassen

Jolanda uit den Boogaard

Loeke Mul

Ma. Di.

Wo. Do. Vr.

Wo. Do.

3 Annemarie van de Lugt Ma. Di. Wo.
4 Kelly van der Giessen

Yvet Evers

Ma. Di. Do. en Vr.

Wo.

5 Tim Koman Ma. Di. Wo. Do. en Vr.
6 Yvet Evers

Monique Kleinlooh-Kraayenhof

Ma. Di.

Wo. Do. Vr.

7/8 Naomi Beltman

Linda Wilbrink

Ma. Di. Wo. Do. Vrij.
 taalklas Dilek Dursun Ma. Di.
 directie Petra Bos Ma. Di, Wo. en Do.
Intern begeleider Marielle Slats Ma. Di en Wo.