De opstart in groep 5/6

woensdag 30 augustus 2023

Het opstarten in groep 5/6 was best wennen. De afgelopen twee weken was het erg gezellig en soms wel wat chaotisch. We merken dat zowel bij de juffen als bij de kinderen steeds meer rust komt. De eerste startgesprekken zijn al geweest en het was fijn om kennis met u en de kinderen te maken. Mocht u zich nog niet hebben ingeschreven, wij willen alle ouders/verzorgers spreken samen met de kinderen. Volgende week staan er nog veel plekken open waarop u zich in kunt schrijven.

Dit schooljaar is er geen informatieavond. Maar mocht u vragen hebben, kom dan gerust even langs.

Wat praktische zaken op een rij:

• Op maandag, dinsdag en woensdag is juf Yvet het aanspreekpunt en op donderdag en vrijdag juf Monique.
  • Zijn er zaken die op korte termijn gedeeld moeten worden, dan kunt u ons via de Parro app bereiken. Wij kijken voor en na schooltijd geregeld op de app.
  • De schooldeuren gaan om 8.20 uur open. Wij beginnen ook dit jaar om stipt 8.30 uur.
  • Wij gymmen op maandag en donderdag in de gymzaal. Gymkleding en schoenen moeten op beide dagen mee.
  • Afgelopen schooljaar hebben alle leerlingen een nieuw wisbordje en een nieuw blokje gekregen voor het zelfstandig werken. Deze zijn in bruikleen en houden we graag netjes op school. Indien er niet netjes mee om wordt gegaan, verhalen we de kosten op u.

Op 19 september gaan groep 4, 5 en 6 naar Artis. Verdere informatie volgt nog.

Dit schooljaar start Schooldag Extra voor groep 5/6 weer op de woensdag. Dit houdt in dat uw zoon of dochter zich op kan geven om op woensdagmiddag van 14.00 uur tot 16.00 uur leuke activiteiten kan volgen. Dit zijn reeksen van vijf lessen die worden gegeven door onder andere: Tim Koldenhof, sportservice, Kids College, CODA en Gigant. Het is gratis om hieraan deel te nemen. Opgeven van uw kind betekent wel dat hij/zij alle reeksen volgt.

U kunt zich opgeven bij de leerkracht van uw kind. Graag voor 6 september.