We mogen weer!

woensdag 6 mei 2020

Beste kinderen en ouders van groep 3,

Er is de afgelopen tijd heel hard door jullie gewerkt. Wij zijn blij te zien dat iedereen zo zijn best heeft gedaan. Hier zijn we natuurlijk enorm trots op!

Aankomende week gaan wij eindelijk weer naar school. We kijken er naar uit en zijn erg blij de kinderen weer te zien. De klas is klaar, de school is (bijna) klaar en we hebben met alle leerkrachten overlegd hoe we deze bijondere tijd gaan invullen. Vol goede moed gaan wij weer verder met de leerstof en de kanjertraining. Het zal zeker even wennen zijn om halve dagen naar school te gaan maar samen gaat het ons allen lukken. Vorige week heeft u een brief ontvangen met daarin de planning voor uw zoon of dochter. De ene dag is uw zoon of dochter welkom in de ochtend en de volgende dag in de middag, of net andersom. In de mail stonden ook de afspraken m.b.t. het brengen en halen, verjaardagen etc. Leest u deze goed door en bespreek dit ook met uw zoon of dochter. Wanneer iedereen zich er aan houdt, is het zo veilig mogelijk voor iedereen. In de school zijn verschillende aanpassingen gedaan zoals het verdelen van toiletgroepen en looprichtingen. Breng uw zoon of dochter hier vast van op de hoogte. Hoe beter we allen zijn voorbereid, hoe beter en veiliger de aankomende weken gaan verlopen.

Maandag staan we vol enthousiasme en met goede moed te wachten in de klas. U mag niet mee het schoolplein op of de school in zoals staat beschreven in de brief. Wanneer u iets te melden heeft, vragen wij u om tussen acht uur en tien voor half negen te bellen of ons te mailen.