Wat een kanjers in groep 3!

donderdag 16 april 2020

Het paasweekend zit er weer op. Toch gek om het eitje tik niet samen met de kinderen te kunnen doen. Gelukkig hebben de leerlingen leuke verhalen verteld over het weekend. Veel hebben er thuis een fijn weekend van gemaakt met het gezin. Het is voor iedereen een hele bizarre tijd maar we brengen het er samen goed vanaf.

Deze week zijn er weer veel leuke foto’s binnen gekomen bij de juffen. Wij vinden het fijn om te zien dat de kinderen zo ontzettend goed hun best doen, net als de ouders! Wanneer wij toestemming hebben van de ouders, sturen we deze foto’s door naar juf Petra zodat zij ze op de Facebook en Instagram van de school kan zetten. Houdt u deze pagina’s in de gaten? Voor de kinderen is het ook leuk om deze foto’s soms samen te bekijken zodat zij ook zien wat de andere leerlingen uit andere klassen aan het doen zijn.

Voor morgen staat er een leuke schrijfopdracht (met tekening) op het programma. We zijn benieuwd naar de mooie tekeningen met daarbij de woorden mooi geschreven.