Nieuws voor 7/8

donderdag 2 april 2020

Wat fijn om nog steeds te zien dat iedereen uit alle opdrachten komt.
Bij de één wat sneller en makkelijker dan bij de ander, maar fijn om te zien dat iedereen aan de slag is gegaan met de thuiswerktaken en een ieder daar zijn of haar best voor doet!

Van de week hebben we gekeken naar een manier om de leerlingen te kunnen
laten videobellen met de leerkracht om zo toch instructie te geven. Vandaag ontvangt iedereen daar meer informatie over en ontvangen jullie inloggegevens om via Google Chrome in te loggen bij de online omgeving. We zullen volgende week beginnen met het geven van instructie aan de leerlingen via deze omgeving. Een aantal leerlingen hebben dit al uitgeprobeerd en dit ging erg leuk en goed!

Ook blijven we het leuk vinden om foto’s en filmpjes binnen te krijgen van wat er thuis aan opdrachten wordt gedaan of een boodschap naar de juf of meester om te laten zien hoe het gaat!
We hopen dit natuurlijk nog meer te gaan zien, zodat we jullie daarin ook kunnen volgen!
Geef daarbij ook even aan of het gedeeld mag worden op social media.

We wensen iedereen veel succes de komende tijd en hopen elkaar toch snel weer te kunnen zien!
Samen kunnen we dit volhouden!
Alvast een fijn, veilig en gezond weekend.