Nieuws voor 7/8

donderdag 23 april 2020

De leerlingen van groep 7/8 hebben opnieuw een goede werkweek gehad , week 6 alweer, en ik ben blij om te zien dat toch de meeste leerlingen online zijn bij het videobellen. Ik merk dat iedereen hierin erg goed hun best doet en dat de instructies fijn verlopen.
Wel kreeg ik af en toe terug dat leerlingen zo hard werken dat ze snel klaar zijn met het werk. De tip is dan: kijk eens rond op Google Classroom. Er staan veel leuke extra opdrachten, rekenwerk, werk voor begrijpend lezen en allerlei andere linkjes waar je mee kunt oefenen! Wanneer je vragen of dingen hebt waar je niet uit komt, dan kun je die altijd in Google Classroom of in de chat van Snappet vragen! Zo kan ik je nog verder op weg helpen.

Na de vakantie hebben we een korte week van drie dagen. In die dagen plannen we geen beeldbellen en instructies maar er zal nog een planning volgen voor het thuiswerk voor die dagen. Ook kan het zijn dat u tegen die tijd als ouder met vragen zit. Ik zal dan uiteraard telefonisch contact opnemen om de vragen waar u mee zit uit te leggen.
Zou u tegen die tijd via de mail willen laten weten als er nog onduidelijkheden zijn? Dan kunnen we samen kijken of we dit telefonisch voor u kunnen oplossen.

Nog even volhouden dus en dan heb je lekker een paar dagen welverdiende vakantie waarin je lekker kunt ontspannen.

Liefs,
Juf Naomi