Nieuws uit groep 7/8

donderdag 17 december 2020

Een korte week was het waarin we ineens op dinsdag afscheid moesten nemen voor de kerstvakantie. Wat was het fijn om met de kinderen nog te kunnen beeldbellen en iedereen een fijne vakantie te wensen!

Maandag hebben de leerlingen in de middag nog even pettenkwadrant gedaan samen met juf Linda.
Daarna zijn zij nog kort in gesprek geweest over hoe we moeten omgaan met invallers. Van juf Linda en uiteraard ook van mij de complimenten over hoe goed de kinderen het dinsdag hebben gedaan. Ze hebben een erg gezellige dag met elkaar gehad. zo hebben ze met elkaar in pyjama een film gekeken en daarbij mogen genieten van iets lekkers van de EC en hebben mooie kerstbakjes gemaakt die als het goed is al thuis in de woonkamer staan! De kinderen hebben erg hard gewerkt de afgelopen weken en er zijn mooie cijfers behaald!

Als het goed is heeft iedereen uit groep 7/8 inlogcodes gekregen voor het online thuiswerken na de kerstvakantie. Wilt u mij nog even laten weten als u geen mail heeft ontvangen met inlogcodes.
Ik zal er voor zorgen dat de omgeving van Google Classroom na de vakantie helemaal up to date is.
Hierin komen ook verschillende leuke opdrachten te staan die de kinderen kunnen doen als ze klaar zijn met het werken! Wilt u nog wel uw zoon/dochter afmelden via de mail als het online niet bij de les kan zijn i.v.m. ziekte of iets dergelijks?

Een hele fijne vakantie gewenst! Een vakantie waarin we goed gaan uitrusten en in klein gezelschap kerst en nieuwjaar mogen vieren. We hopen op een beter 2021!
Ik wil u als ouder erg bedanken voor alle inzet, steun en hulp afgelopen jaar!

Groetjes,
Juf Naomi