Nieuws uit groep 7/8

donderdag 19 november 2020

Volgende week maandag beginnen we met de training van Rots en Water.
Doel hierbij  is het vergroten van de communicatie- en sociale vaardigheden en welzijn bij kinderen en jongeren en het voorkomen en/of verminderen van sociale problemen zoals pesten, conflicten, uitsluiting, meeloopgedrag

Met mediamasters hebben we helaas gene prijs kunnen behalen maar gaan we uiteraard nog verder oefenen tot het einde van het schooljaar om alsnog kans te maken op een leuke prijs!
We zijn daarin op een leerzame manier en in spelvorm bezig met kennis over social media en computers etc.

Denk nog goed aan het huiswerk dat elke dinsdag ingeleverd moet worden.
Ik mis van een aantal kinderen te vaak het huiswerk.
Graag heb ik het huiswerk en de kinderen op tijd in de klas.

Denken we aan het inleveren van de surprises komende maandag?
Zo kunnen we woensdag een erg gezellige dag samen tegemoet!
Ik kijk er enorm naar uit om de mooie creaties te zien in de groep!

Komend blok zijn we voor taal en spelling wat meer bezig op papier in combinatie met Snappet.
Dit om onder andere het handschrift te bevorderen.
Met zaakvakken beginnen we met een blok aardrijkskunde. De topografie hiervoor krijgen de leerlingen komende woensdag alvast mee, maar de toetsdata volgen nog.

Voor vragen of opmerkingen hoor ik het graag via de mail o.i.d.
Groetjes,
Juf Naomi