Het laatste weekje voor de vakantie in groep 7/8

donderdag 16 december 2021

Helaas kregen we dinsdag het bericht dat we een week eerder met vakantie moesten.
Dat betekende snel schakelen en kijken dat we alle leuke dingen wat eerder konden plannen.
Gelukkig is dat allemaal gelukt en hebben we vandaag een erg gezellige dag gehad.
We hebben onze glazen afgemaakt, een kerstbakje gemaakt en gezellig met elkaar gegeten. Dank voor de ouders die dit zo snel nog hebben kunnen regelen. U ziet dit alles terug in de komende klassenvideo.

We hebben de kinderen een boekje en een planning meegegeven voor komende week.
Daarin kunnen de kinderen die willen oefenen voor hun niveau/advies of die gewoon wat opdrachten van bepaalde vakken willen oefenen, mee aan de slag. Dit is natuurlijk geen verplichting, maar wel een gewenste opdracht die we meegeven.
Dit boekje nemen de kinderen de maandag na de vakantie weer mee naar school, zodat we ook daar nog op school mee kunnen oefenen en bespreken qua cito-vraagstelling.

Kijkt u vandaag of morgen nog even op onze socials? De kinderen hebben een speciale kerstgroet voor u als ouder ingezongen.

Wij wensen u en familie fijne en vooral gezonde dagen toe!
Fijne vakantie!

Liefs , juf Naomi en juf Linda