woensdag 5 juli 2023

Wat hebben wij een mooi jaar met elkaar gehad. Vele uitjes zijn de revue gepasseerd: Naar de theatershow van Aladin, een museumbezoek aan de Hermitage, de Apenheul, de boerderij, de bibliotheek, een concert van Rafiq en het schoolreisje naar de Waarbeek. Wij hebben veel plezier gehad en hebben daarbij ook veel geleerd. Van breuken tot aan de topografie van Nederland. Groep 6 heeft laten zien zich niet alleen in de vakken te hebben ontwikkeld maar ook op het gebied van Kanjer. Een fijne klas die op elkaar kan bouwen. Waarin iedereen zichzelf kan zijn en die elkaar helpen daar waar nodig.

Wij zijn ontzettend trots op de kinderen van groep 6 en hopen dat ze enorm kunnen genieten van hun welverdiende vakantie! Ouders ook bedankt voor de fijne hulp het afgelopen jaar!

Veel liefs,

Juf Monique en juf Yvet