Groep 6

woensdag 7 juni 2023

Gymles

Het zomerseizoen is weer begonnen. Dat betekent dat we weer heerlijk buiten kunnen gymmen. Daar hebben we afgelopen week goed gebruik van gemaakt. Een compliment dat iedereen goede sportschoenen aan had voor de gym!

De E-waste race

Niet alleen de leerlingen van groep 6 zijn goed bezig met het inzamelen van elektronische spullen, ook andere ouders en kinderen komen aan met kapotte spullen of spullen die niet meer worden gebruikt. Wat mooi om te zien dat er van alle kanten hulp komt. Wij hebben al veel spullen mogen inleveren en hopen nog veel spullen te mogen ontvangen.

Kapotte apparaten kunnen ook worden gerepareerd bij een Repair Café. Dit kunt u in Apeldoorn laten doen bij Kringloop Foenix aan de Vlijtseweg. Indien u iets laat repareren bij het Repair Café, stuur de foto dan door naar juf Yvet als bewijs. Deze kunnen wij opsturen naar de E-waste race waardoor wij weer veel extra punten krijgen in de race.

Heeft u thuis nog elektronische apparaten die kapot zijn of die u niet meer gebruikt?  Tot 14 juni kunt u ze voor en na schooltijd inleveren in groep 6. Alvast heel erg bedankt voor de hulp!