woensdag 15 februari 2023

Wat gaat het schooljaar snel! We zijn over de helft met de blokken van rekenen, spelling en lezen. Wat zijn de kinderen gegroeid vergeleken het begin van het schooljaar. En wat is het fijn dat het zonnetje weer meer schijnt en het vroeger en langer licht is.

Judo

Na de voorjaarsvakantie krijgen de kinderen 6 weken judo-les op school van een echte judo-meester. De lessen zullen op maandag gegeven worden in het speellokaal. De kinderen krijgen een judopak aan, maar het is goed om daaronder wel een shirtje en een broekje aan te doen. Zorgt u ervoor dat de kinderen die meenemen of op school hebben. De lessen zijn gewoon onder schooltijd.

Spelletjes die we deze week hebben gespeeld

Halli Galli: snel optellen t/m 5

Dobbelstenen: allebei een keer gooien met de dobbelsteen en die twee getallen bij elkaar optellen.

Kwartet: met de categorieën die we in groep 4 hebben geleerd.

Memorie: met de themawoorden van het thema Slapen. Het plaatje, het woord en de omschrijving bij elkaar zoeken.

Afscheid juf Elif

Woensdag 15 februari was juf Elif voor het laatst in groep 4. Haar stage opdrachten zijn behaald en haar studie zit er bijna op. We hebben er met elkaar een fijne laatste middag van gemaakt. Juf Elif had leuke spelletjes bedacht om te doen. We gaan haar enorm missen en willen haar nogmaals bedanken voor alle hulp. Wij wensen haar heel veel succes bij de laatste loodjes van haar studie en wij hopen dat ze nog een keertje bij ons op visite komt op De Rietendakschool.

Voorjaarsvakantie

Vrijdag 24 februari om 14.00u begint de voorjaarsvakantie. Hopelijk met het mooie weer die we nu hebben. Maandag 6 maart beginnen we weer. Alvast een fijne vakantie!