De laatste weken in groep 7/8

donderdag 30 juni 2022

De ene laatste week is alweer bijna voorbij.
We  hebben deze week een open boek toets gehad van geschiedenis.
Daarbij mochten de leerlingen het werkboek gebruiken naast de toets.
Dit hebben we geoefend voor bijvoorbeeld een open boek toets op het VO of een onverwacht SO.

Vrijdagochtend maken we alvast kennis met twee van onze nieuwe klasgenoten voor volgend jaar.
Dit zijn twee jongens die volgend jaar in groep 7 en 8 zullen starten.
Vrijdagmiddag hebben we de talentenmiddag en zullen we ook onze vlechten met de kunstenaar aan elkaar knopen met alle groepen bij elkaar.

Volgende week gaan we de laatste schoolweek alweer in voor de zomervakantie.
We nemen op dinsdag afscheid van Juf Anneke. Zij gaat met pensioen.

Ons afscheid van groep 8 staat ook alweer voor de deur.
De kinderen zullen tegen 12.00-12.15 naar buiten gaan en onder de boog van kinderen doorlopen.
Daar mogen ook de ouders bij zijn om te filmen etc. De uitnodiging is inmiddels meegegeven en verstuurd. Denkt u nog even aan een stickje voor de eindfilm?

Op donderdag hebben we een  doordraaiochtend. We zullen dan kennismaken met de nieuwe groep.
We kijken er erg naar uit om de hele nieuwe groep te leren kennen.

Vrijdag 8 juli hebben de leerlingen dan echt tijd om bij te komen, want vanaf 12 uur is het dan zomervakantie.

Omdat dit de laatste nieuwsbrief is willen we iedereen alvast een fijne vakantie wensen voor volgende week en iedereen heel erg bedanken voor alle hulp van ouders, familie, vrienden etc. dit afgelopen jaar.

Groetjes,
Juf Linda en Juf Naomi