De laatste week in groep 3

donderdag 16 juli 2020

Maandag en dinsdag hebben de kinderen nog hard gewerkt aan de lesstof van groep 3. We hebben het rekenen herhaald en we mochten kiezen welke bladzijde wij nog wilden maken. Bij Veilig Leren Lezen zijn we verder gegaan met het werken in het boekje. We hebben goed geoefend met het schrijven en lezen van de woorden. We hopen dat ze in de vakantie ook goed blijven oefenen met lezen.  Op woensdag hebben de kinderen afscheid genomen van juf Annemarie. Het was haar laatste werkdag voor dit schooljaar. We wensen juf Annemarie vast een fijne vakantie.

De klas is ondertussen al aardig leeg. Vandaag ruimen we de laatste dingen op zodat de tafels en stoelen die niet gereserveerd zijn, morgen opgehaald kunnen worden. Op de juffen- en meesterdag morgen hebben we geen stoelen en tafels meer. Denkt u er aan een kussen mee te geven? Dan zitten we morgen gezellig met elkaar op de grond. We gaan er een hele gezellige dag van maken.

Volgend schooljaar zitten we met groep 4 in het lokaal wat nu de taalklas is.  Met het nieuwe meubilair en de nieuwe kasten gaan wij het lokaal weer gezellig en netjes aankleden om het volgende schooljaar goed te beginnen. We willen u als ouder ook bedanken voor de fijne samenwerking het afgelopen jaar in groep 3. En we wensen jullie, ouders en kinderen,  een hele fijne vakantie toe!