Back to school met 7/8

donderdag 11 februari 2021

De eerste week op school zit er alweer bijna op. Na een valse start op maandag konden we dinsdag fijn in de klas beginnen. We hebben in deze eerste week veel mogen oefenen met citovragen, bijgepraat over de thuiswerkperiode en kanjeroefeningen afgewisseld met ontspanmomentjes! De sneeuwballen vlogen langs de oren en er was veel plezier en gezelligheid!

Veel leerlingen van groep 8 hebben het advies al mogen krijgen. De rest zal voor de vakantie volgen. Volgende week vrijdag wordt het rapport meegegeven. Voor groep 7 en ouders die het nog graag willen uit groep 8 komt er vandaag een planmoment online in de app! Ik mis nog een aantal rapporten, zou u deze mee willen geven komende dagen?

Voor natuur hebben we de laatste les gehad en zullen we gaan kijken naar de samenvatting volgende week. De toets van natuur wordt na de vakantie gegeven.

We hebben woensdag nog een aantal verjaardagen mogen vieren en fijn binnen op kunnen warmen met chocolademelk met slagroom!

Voor vragen of onduidelijkheden mag u altijd contact opnemen!

Groetjes Juf Naomi