Nieuws vanuit groep 7/8

donderdag 22 december 2022

De laatste week van 2022 is alweer bijna voorbij.
Vanavond kijken we uit naar een gezellig kerstdiner samen.
De gemaakte gerechten kunnen vanaf 17.45 binnen worden gebracht en worden neergezet op de gedekte buffettafels. We willen graag om 18.00 starten omdat het om 19.00 afgelopen is.
De borden en bekers en het bestek en eventuele schalen waarop het eten is gebracht, geven we weer aan de kinderen mee.

We zijn vandaag bezig met een aantal leuke dingen. Denk bijvoorbeeld aan een Escaperoom met taal en rekenpuzzels. Verder hebben we een dramaspel, een 30 seconds en een bingo die we spelen.

Morgen kunnen we uitbuiken van het kerstdiner op onze pyjamadag.
Kinderen mogen dan in pyjama/onesie/trainingspak op school komen en zijn dan om 12.00 uur vrij en kunnen genieten van de welverdiende vakantie.

We hebben alle toetsen die we moesten afnemen afgenomen en zijn ontzettend trots op de rekentoets die gemaakt is. Wat hebben de kinderen hier laten zien dat ze hard hebben gewerkt!

We zullen de klassenvideo dit weekend delen. Ik ga er waarschijnlijk zaterdag mee bezig zodat het voor de kerstdagen nog te bekijken is.

We willen alle ouders en hulpen van de afgelopen periode nogmaals bedanken voor het regelen van bepaalde zaken en het meerijden met onze uitjes.
We wensen iedereen fijne en gezonde feestdagen en zien jullie weer in 2023!

Liefs, de juffen van groep 7/8