Nieuws uit groep 7/8

donderdag 1 april 2021

Inmiddels moeten we helaas allemaal weer wennen aan het werken thuis.
Wel zie ik veel kinderen online en worden er voor de lessen even leuke dingen besproken!

Komende periode zullen we in ieder geval toewerken naar de eindcito voor groep 8.
En we zijn uiteraard alweer druk bezig met de eindfilm. Als het goed is zijn alle aanmeldingen de deur uit en kunnen de leerlingen van roep 8 volgend jaar starten op het VO! Spannend, maar vooral leuk!
Groep 7 zal de eerste dagen na het Pasen in de weektaak ook het verkeersexamen zien.
Dit is het examen op papier, voor het deel op de fiets heb ik helaas nog geen ouders gehad die graag zouden helpen hierbij. We hebben minimaal 6 tot 8 ouders hiervoor nodig.

De boekbesprekingen en spreekbeurten van deze week worden meegenomen naar het rooster van volgende week. Daarin kunnen we dus dubbele momenten hebben, aangezien de rest van de planning gewoon doorloopt.

Ik wens iedereen vast een fijn en gezond paasweekend en zie hopelijk iedereen dinsdag weer op school!

Groetjes,
Juf Naomi