Nieuws uit groep 7/8

woensdag 1 juli 2020

Afgelopen maandag is juf Monique bij ons in de klas geweest en heeft kleine groepjes leerlingen meegenomen om te kijken naar een doel wat we voor de laatste dagen kunnen opstellen. Dat doel zullen de leerlingen van groep 7 meenemen naar volgend jaar.
Zo krijgen de leerlingen persoonlijk inzicht in de doelen die ze gaan behalen ! Erg mooi om te zien wat hieruit kwam!

Groep 7 is inmiddels door alle cito’s heen en hebben ondanks het warme weer van vorige week,
erg goed hun best gedaan. De resultaten worden verwerkt en in een pre-advies omgezet.

Ook groep 8 is weer een aantal scenes verder met het filmen van de eindfilm.
We hopen dat we de eindfilm volgende week vrijdag af kunnen ronden en dat alles er dan op staat.

We zijn verder aan het kijken naar een gezellige en leuke manier om de laatste dagen van groep 8 in te vullen.
De plannen lopen en we hopen voor vrijdag duidelijkheid en een planning naar ouders te kunnen sturen over het afscheid.

Denkt u aan het inplannen van de afspraken voor het facultatieve rapportgesprek
of voor het verplichte pre-adviesgesprek (groep 7). Ook het meegeven van een tas 15 juli is erg fijn zodat alle spulletjes mee kunnen voor de zomervakantie!

Wat gaan we de laatste dagen snel door,
We zullen deze laatste twee weken fijn met elkaar afsluiten,

Fijne groetjes,
Juf Naomi