Zwangerschapsverlof juf Yvet

donderdag 23 september 2021

Wat is de afgelopen tijd snel gegaan! Na de meivakantie heb ik aan de kinderen kunnen vertellen dat er een kindje onderweg  is en nu zijn we al op het punt dat het verlof bijna in gaat… Op 10 september was de laatste dag dat ik in de groepen ben geweest. Zoals u eerder heeft gelezen in de mail van Petra was het vanwege een RIVM advies niet meer mogelijk voor de groep te staan helaas maar hoewel ik niet meer voor de groep sta, ben ik nog bezig met andere taken binnen de school.

Daar gaat over twee weken verandering in komen. Op 8 oktober is het de laatste dag dat ik voorlopig op school ben. Ik ga mijn werk hier op deze prachtige school zeker missen maar kijk er natuurlijk ook enorm naar uit het kleine meisje te ontmoeten. Bedankt voor de afgelopen weken en tot na mijn verlof!