Vol verwachting klopt ons hart….

donderdag 14 november 2019

In groep 4 kijken we elke dag naar het Sinterklaasjournaal. Het nieuwe paard van Sinterklaas Ozosnel heeft koudwatervrees! Dat betekent dus dat Sint dit jaar niet met de stoomboot komt maar met de trein..

Vorige week hebben de kinderen een brief gehad van Piet. Het verlanglijstje van de kinderen was nog niet aangekomen bij de Sint. Piet heeft een “schatkamer” ingericht en hier mochten de kinderen een cadeau kiezen. Deze lijst met wensen hebben de juffen gauw opgestuurd naar de Sint. Hopelijk krijgt een ieder het cadeau dat hij/zij graag wil.

Aankomende zaterdag is het zover, dan komt Sint aan in Apeldoorn. Gaan jullie ook kijken in de stad of op tv?

Dinsdag 26 november mogen de kinderen hun schoen zetten en woensdag 27 november is het grote Sintfeest. Deze dag mogen de kinderen verkleed op school komen. Twee weken geleden heeft u deze data ook in een brief gekregen van uw kind en het is verstuurd via de mail.