Schooljaar 2020-2021 in groep 1

woensdag 7 juli 2021

Het was een bewogen jaar, maar ook een mooi jaar. Een jaar met online thuiswerken en vaders en moeders opa en oma’s die mooie opdrachten samen met de kinderen hebben gemaakt tijdens de lockdown. Wat fijn was het om de leerlingen online te zien. Zo zagen we ze toch al was het niet op school. Gelukkig mochten we ook weer naar school. En was iedereen gezond en wel. Het was erg fijn om weer geluiden te horen in de school.

We hebben vorige week met veel plezier het 100 jarige bestaan gevierd van de Rietendakschool. We hebben allemaal leuke dingen gedaan. Een goochelaar was geweest en die kon allemaal bijzondere dingen toveren en een ballonnen mevrouw ze maakte allerlei voorwerpen en dieren van ballonnen. We hebben een sterrenshow gedaan en wat deden ze dat knap zeg. Een aantal kinderen van groep 1 gingen optreden voor alle groepen op old mac Donalds.

De laatste weken vieren we nog een aantal verjaardagen. Die van Mela hebben we al gevierd ze is vier gewordenen van Zinedine en Djalisa gaan we nog doen zij worden 5 jaar.

We hebben allemaal mooie thema’s mogen doen met de kinderen en we hebben de kinderen zien groeien en opbloeien. Ieder op zijn eigen tempo en manier.

We hebben nog een weekje te gaan samen op school en gaan hier een gezellig week van maken. We moeten ook afscheid nemen van juf Marjolein, dit vinden we allemaal heel erg jammer. Ze heeft een plekje gevonden op een andere school, maar ze zal deze kinderen zeker niet vergeten en wij haar niet. We zullen elkaar waarschijnlijk nog wel eens zien Apeldoorn is niet heel erg groot.

We hebben ook nog een kleinigheidje voor alle kinderen van groep1!

We zien jullie volgend schooljaar weer gezellig in groep 1/2 en horen graag alle vakantieverhalen van jullie.
Een hele fijne vakantie toegewenst.
Juf Linda en Juf Marjolein.