Schooldansen groep 5 en 6

donderdag 8 juni 2023

Na weken oefenen en veel lessen van “ome” Gerrit Wensink, was het vandaag zo ver. De halve finale van het schooldansen. Op de dansschool Wensink mochten alle dansparen vandaag op echte houten dansvloer hun kunsten laten zien. Wij deden met 2 groepen mee, de meisjes van groep 5 met hun dansparen en de dansparen bestaande uit 2 jongens waren de eerste groep. En de meisjes van groep 6 met hun dansparen waren de tweede groep.
De groepen dansten om en om de rumba en de cha-cha. Uiteindelijk bleven er uit beide groepen 3 dansparen over die doorgaan naar de Apeldoornse finale op aanstaande zaterdag. Dit zijn voor groep 5: Liyan en Sofie, Bryan en Gaby en Benjamin en Nuray. En uit groep 6: Silvano en Esmee, Sami en Mallory en Jack en Maab. Wij wensen ze al veel succes.