Rapporten

donderdag 28 januari 2021

Binnenkort staan de rapportgesprekken gepland. Na de persconferentie van 2 februari weten we meer over de richtlijnen die vanaf 9 februari gaan gelden. Wij informeren u na 2 februari over de wijze waarop wij de rapporten gaan uitdelen. Als de kinderen op school zijn kunnen wij de rapporten gewoon mee geven. Als de school nog dicht is dan zullen we een andere manier vinden om te zorgen dat alle kinderen hun rapport krijgen.

Zoals u zult begrijpen nemen wij nu geen cito-toetsen af. Deze resultaten nemen wij dus ook niet mee in het rapport. Wel hebben de leerkrachten een goed beeld van de kinderen gevormd in de eerste maanden van het schooljaar en tijdens het online werken. U zult dus een gewoon rapport van ons krijgen, maar dan zonder de CITO-resultaten.

Op 3 februari ontvangt u van de leerkracht een verzoek om u in te schrijven voor het rapportgesprek. We verwachten dat deze gesprekken online gaan plaatsvinden.

Sommige ouders hebben het rapport nog thuis. Wij willen u vragen het rapport komende week in te leveren op school. U kunt langs school gaan om het rapport in te leveren. Dan kunt u op het raam kloppen van een klas waar gewerkt wordt of u kunt even bellen naar school. Wij halen het rapport dan buiten op of u kunt het aangeven door het raam.