Nieuws uit groep 5/6

donderdag 17 december 2020

Wat waren de kinderen blij om meester Edwin afgelopen maandag weer te zien. Ook meester Edwin was blij om weer op school en bij de kinderen te kunnen zijn. Hij gaat rustig opbouwen en zal bij de online lessen niet altijd aanwezig zijn.
Wat hebben de kinderen de afgelopen tijd hard gewerkt. Zo hebben wij de nodige toetsen gemaakt en zien wij mooie resultaten van de kinderen.
De eerste ronde van ons knutselcircuit is nu afgerond.
Wat hebben de kinderen mooie gebouwen geknutseld van papier bij juf Shirley. Zo maakten de kinderen een stoel en mooie gebouwen.
Ook bij meester Tim en juf Linda zijn er mooie papier-maché werkstukken gemaakt. Zo waren er veel pinquins maar ook fantasiedieren en pokémonballen gemaakt. De werkstukken hebben de kinderen mee naar huis genomen.
Wanneer wij wanneer naar school mogen gaan de groepen wisselen.
Het was zo een rare week nu alles ineens ging veranderen. Zo hebben wij dinsdagmiddag lekker met elkaar een film gekeken.
De film “de familie claus”was dan ook erg leuk en werd heel serieus met wat lekkers van de EC gekeken en heerlijk van genoten.
Ondanks alle maatregelen die er nu zijn willen wij jullie wel een hele goede vakantie toewensen en de feestdagen goed met elkaar door te komen.
4 januari gaan we dan weer met elkaar online werken.
Prettige kerstdagen en een goed en gezond 2021!
liefs de meesters en juf.