Nieuws uit groep 5/6

donderdag 14 mei 2020

Het was weer fijn om de kinderen op school te zien.

Het is natuurlijk nog even wennen voor de leerlingen in deze uitzonderlijke situatie.

We werken met een ochtendgroep en een middaggroep. De kinderen kunnen elkaar berichtjes sturen via de (mailboxen) aan de binnenkant van de klasdeur. Zo houden ze op een ludieke manier met elkaar contact. Ondanks de veranderingen verliep de week rustig en prettig.

De online lessen worden goed bezocht en de kinderen doen goed mee en maken de opdrachten met veel inzet. Meester Edwin vindt het heel fijn dat hij zo nog contact met zijn leerlingen houd. Nogmaals kijk goed op de weektaak wanneer de kinderen online moeten zijn en wat ze elke dag moeten maken. Wanneer het werk op school niet af is moeten de kinderen dit thuis afmaken.

Er zijn ook kinderen die de extra opdrachten van natuur maken die in Google Classroom staan. Superleuk en dat is ook weer iets anders dan alleen opdrachten maken op de tablet.

Wij wensen jullie een fijn weekend toe en zien jullie graag volgende week weer.