Nieuws uit groep 5/6

woensdag 22 april 2020

Wij zijn zeer blij over het werk wat de kinderen maken. Er wordt hard gewerkt en de onlinelessen verlopen soepel en prettig. Iedereen is zeer geconcentreerd en alle leerlingen luisteren heel goed. We kunnen het niet te vaak zeggen, dat je je goed aan de weektaak moet houden. Als je iedere dag doet wat op de weektaak staat dan werkt dat voor jezelf heel fijn. Tijdens de rekeninstructie heb je een kladpapier en pen nodig! Houd Google Classroom goed in de gaten, want daar worden elke week materialen ed toegevoegd. Op de volgende twee sites kunnen de leerlingen nog extra oefeningen maken, zodat je je niet hoeft te vervelen. www.meestermichael.nl en www.taal-oefenen.nl/content (Einstein junior) Het mooie van de Einsteinsite is dat er ook diverse filmpjes op staan, waarin er duidelijk een bepaald doel wordt uitgelegd. Heb je tussendoor extra hulp nodig laat het ons weten en helpen we je zo snel mogelijk. We wensen iedereen een fijne en zonnige vakantie toe!