Nieuws uit groep 5/6

donderdag 20 december 2018

Afgelopen maandag en dinsdag konden de ouders kijken naar de muziekoefeningen van de peuters en de kinderen van groep 5/6. Alle leerlingen deden goed mee en hadden de oefeningen de afgelopen weken goed gedaan. Na de vakantie gaan we hier mee door. Ook gaan elke maandagochtend een aantal kinderen naar de peuters om voor te lezen of te helpen in de diverse hoeken.

Op dinsdag 11 december is in de klas iemand van Coda geweest om het lezen te bevorderen ook zijn we vrijdag 21 december bij Paleis het Loo geweest. De verslagen met foto’s staan vanavond op onze website: www.rietendakschool.nl

In dit schooljaar heeft iedereen ontzettend hard gewerkt en dat is ook aan de resultaten te zien. We wensen alle leerlingen en ouders een gezond en gelukkig 2019!!!