Nieuws uit groep 5

donderdag 22 juni 2023

Nog 2 weken en dan is het zomervakantie. We zijn in de klas al begonnen met opruimen en het meegeven van werkboeken en dergelijke. Dit ook ter voorbereiding aan de verhuizing die wij nog gaan maken dit schooljaar omdat er nog een nieuw ventilatiesysteem wordt aangebracht. Bij de meeste vakken zijn we nu ook in de afrondende fase beland of hebben we alle lessen al van gehad. Vandaag krijgen de leerlingen ook hun rapport mee, mocht u hier nog een gesprek over willen dan hoor ik dat van u.

Apenheul

Gisteren hebben we een leuke en leerzame dag gehad in de Apenheul. Wij waren uitgenodigd als school in verband met de opening van een nieuw losloop gebied. Maar  ook alle andere gebieden werden met veel enthousiasme bezorgd. Al blijft de speeltuin natuurlijk ook erg populair.

Juf Lisa

Ook juf Lisa zit in de afrondende fase van haar opleiding. Vandaag heeft ze haar stageverslag ingeleverd en volgende week maakt ze nog een laatste examen. Wij gaan er allemaal vanuit dat ze haar opleiding gaat halen. Ondanks dat haar stage hiermee officieel is afgelopen, blijft ze nog tot het einde van het schooljaar