Nieuws uit groep 5

donderdag 8 juni 2023

Buitengymmen

Afgelopen maandag zijn we voor het eerst buiten wezen gymmen. Tot aan de zomervakantie blijven we dit doen in het park, tenzij anders gemeld in Parro. Let op dat uw kind dan ook schoeisel aan heeft om buiten mee te kunnen gymmen.

Cito’s

Nu het einde van het schooljaar weer inzicht komt, zijn we druk bezig geweest met de cito’s. Iedereen doet zijn best om te laten zien wat hij of zij heeft geleerd dit schooljaar. Morgen en volgende week maken we de laatste paar af.

Kanjer

We hebben afgelopen week voor het eerste het pettenkwadrant gedaan. De eerste twee leerlingen hebben van hun klasgenoten te horen gekregen welke pet het best bij hen past. Daarnaast hebben ze mooie en goede feedback gekregen om hun kanjergedrag nog beter te maken.