Nieuws uit groep 5

donderdag 24 november 2022

Sinds vorige maandag is groep 5 één leerling rijker geworden. Wij willen Vinny bij ons in de groep verwelkomen. Complimenten voor hoe hij al in de groep is opgenomen. Deze week hebben we een ware feestweek. Behalve dat Asrat en Liyan jarig waren, was ook juf Lisa jarig. Tot slot gaan we morgen het Sinterklaasfeest vieren. We zijn erg benieuwd naar alle surprises en mooie gedichten.

Volgende week hebben we ook een drukke week.
– Maandag hebben de juffen en meester een studiedag en zijn de leerlingen vrij.
– Woensdag gaan we naar het ASK-theater. Na de voorstelling Robin Hood.
– Donderdag gaan we met groep 4 tot en met 8 naar Naturalis. Een uitje georganiseerd door het jeugd-educatiefonds. Hiervoor heeft juf Naomi u vorige week een mail gestuurd.

Tot slot zijn we met de kanjertraining bezig met aardige dingen zeggen tegen elkaar. Gisteren hebben we met een oefening elkaar complimenten gegeven. Daarbij hebben we ook complimenten gegeven aan diegene die je normaal niet zo veel spreekt.