Nieuws uit groep 4

donderdag 1 april 2021

Vorige week maandag is meester Tim bij ons gestart in groep 4. Hij gaat juf Yvet ondersteunen. Meester Tim is geen onbekende bij ons op school, hiervoor heeft hij afgelopen maanden in groep 5/6 gewerkt. De meeste kinderen kende hem dus al. Hij zou zich nog even kort aan u voorstellen.

Beste ouders en verzorgers van groep 4, ik ben Tim Koman, 32 jaar en woonachtig in Vaassen. De komende tijd ben ik in groep 4 om juf Yvet te ondersteunen. Ik heb de klas al leren kennen en ik heb zin om in groep 4 te mogen werken. In mijn vrije tijd doe ik graag spelletjes met vrienden, lees ik veel en speel ik voetbal bij s.v. Vaassen. Bij deze club geef ik ook training. Voor vragen kunt u mij altijd benaderen voor of na schooltijd op het plein of via de mail.

Met rekenen zijn wij vorige week bezig geweest met de sprongen op de getallen. Eerst in de klas met geld, daarna buiten op het plein met echte sprongen. We mochten alleen maar sprongen van 1, 5 en 10 gebruiken. Hoe kom je dan met zo min mogelijk sprongen bij een getal. Dit was erg leuk en leerzaam.

Tot slot, snappen wij dat het deze week weer even omschakelen was. Maar wij zien dat iedereen zich weer zijn of haar best heeft gedaan om tijdens het thuiswerken weer alles te doen wat lukt. Wij zijn trots op de kinderen.