Letterdiploma

woensdag 15 februari 2023

De kinderen van groep 3 hebben vorige week hun letterdiploma behaald. Allemaal nogmaals gefeliciteerd.

Jullie mogen trots zijn op je diploma.

We zijn nu druk bezig met veilig leren lezen kern 7. Er wordt  nog meer van hun  zelfstandigheid geëist.

Sommige kinderen  vinden dat best moeilijk.

De kinderen rekenen ook door bewegend bezig te zijn. Bijv. : De getallenlijn met een tennisbal opzeggen is veel leuker dan het zomaar in het wilde weg op te dreunen.

Een hinkelbaan maken over de splitsing van 9 en dan hinkelen, zo leren de kinderen de splitsing van 9.

Ook leuk om thuis zo te rekenen.

Juf Hümeyra is van de week gestart in groep 3, fijn dat je bij ons in de klas komt.

Binnenkort is het vakantie,  de kinderen hebben een folder meegekregen met allerlei activiteiten zoals Binky’s Beweegplein, Wijkspelen Zuid , ze kunnen hieraan meedoen in de voorjaarsvakantie.

Meer info, ga naar sportserviceapeldoorn.nl/voorjaarsvakantie.

Alvast een hele fijne vakantie toegewenst.

De juffen van groep 3