Juf Jelse neemt afscheid

donderdag 3 februari 2022

Hallo allemaal,

Vandaag was mijn laatste dag als juf van groep 6. Ik heb met veel plezier een halfjaar lang ingevallen voor juf Yvet. In het begin was het zowel voor mij, als voor de leerlingen nog even wennen, maar we hebben elkaar goed geholpen. Ik heb veel mogen en kunnen leren in het halfjaar dat ik voor de klas stond, niet alleen in de klas, maar ook van het team en door het ontwikkelingsproces van de school mee te maken. Ook heb ik kunnen zien hoe de kinderen zijn gegroeid en grote stappen hebben gezet, dat was leuk en mooi om te zien! Het is best gek dat het nu ineens ‘klaar’ is, maar wie weet ben ik nog wel eens een keer als invaller op de Rietendakschool terug voor een dagje. Ik wil de kinderen bedanken voor de leuke tijd en wens alle leerlingen nog veel plezier en succes!

Groetjes Juf Jelse