Heezehummels

woensdag 15 juli 2020

Beste kinderen en ouders,

Via deze weg zou ik me graag aan jullie willen voorstellen. Ik ben Mariska Gordon en vanaf 31 augustus ga ik werken op peuterspeelzaal de Heezehummels. De afgelopen 7 jaar heb ik ook op een VVE peuterspeelzaal gewerkt en heb daarin enige ervaring. Voor die tijd heb ik ruim 13 jaar in de kinderopvang gewerkt. In het werken met kinderen en ouders ligt echt mijn passie. De kinderen leren ontdekken op jonge leeftijd en ze begeleiden in hun groei naar de basisschool. Daarin is het contact met ouders heel belangrijk en daar stel ik me graag voor open en zet ik me graag in. Ik woon zelf in Zutphen en heb 3 kinderen van 12, 14 en 17 jaar. Dit jaar gaat mijn jongste afscheid nemen van de basisschool en mijn oudste zit inmiddels op het mbo.

Ik wens jullie voor nu een hele fijne zomervakantie en tot 31 augustus!

Groetjes,

Mariska