groep 5/6

woensdag 22 november 2023

In groep 5/6 is is er de afgelopen weken hard gewerkt aan het leerlingendoel:

“Wij kennen de woorden die bij dit thema horen, doordat we ze regelmatig en op verschillende manieren herhalen.”

Tijdens de toets hebben de kinderen een mooie groei laten zien, wij zijn trots! Successen moeten wij vieren, ze mochten gisteren een half uur extra naar buiten.

Volgende woensdag is de tijdzakentoets, de kinderen hebben hun samenvatting en boek mee naar huis, graag woensdag 29 november weer mee terug naar school.

Het nieuwe thema van taal voor groep 6 is: Ondergronds en voor groep 5: Dierentuin. Dus de aankomende weken staat het doel omtrent deze nieuwe woordenschat weer centraal.

Voor de kerstvakantie zullen we een schema maken voor het houden van de boekbesprekingen/spreekbeurten. Ik zal dit schema met u delen in de parro app als deze is ingevuld.