Groep 4/5

woensdag 20 december 2023

De laatste nieuwsbrief van 2023, de Kerstvakantie staat voor de deur. We hebben in zowel groep 4 als groep 5 het vierde blok van rekenen, taal en spelling afgerond. Voor rekenen hebben de kinderen ook een Supertoets gemaakt. Deze toets toetste de rekenstof van alle vier de blokken. Met Atlantis ronden we na de Kerstvakantie thema 2 af. De thema’s van Atlantis duren 8 weken en er zijn 4 thema’s per jaar.

De kinderen hebben hard gewerkt; met elkaar, zelfstandig, heel stil of met wat meer lawaai ;). Ik ben heel trots op ze en ze hebben wel even vakantie verdiend. Na de vakantie startten we dus met de nieuwe blokken voor rekenen, taal en spelling.

Vanavond gezellig het Kerstdiner. Ik zag al heerlijke gerechtjes op de intekenlijst staan, dus dat wordt vast smullen! Morgen nog met elkaar opruimen en afronden en dan zijn de kinderen om 12u vrij. (Dus inderdaad, geen tosti-dag. Tenzij u die thuis doet natuurlijk.)

We wensen u fijne feestdagen en tot maandag 8 januari 2024!Stijlvolle zakelijke kerstkaart met fijne | Kaartje2go