Groep 4

donderdag 22 juni 2023

Nog 2 weken en dan begint de zomervakantie. Het jaar is snel gegaan en we hebben met groep 4 veel leuke dingen gedaan, hard gewerkt, veel geleerd qua lesstof maar ook sociaal-emotioneel en zijn ze klaar om naar groep 5 te gaan.

Verhuizing

Omdat we een nieuw ventilatiesysteem krijgen, moesten we deze week in het speellokaal aan het werk. Vorige week vrijdag hebben de kinderen hun tafel, stoel en de kasten naar het speellokaal gebracht en deze week hebben ze op dinsdag en donderdag daar les gehad. Aankomende maandag verhuizen ze naar het lokaal van groep 3, omdat dit volgend schooljaar het lokaal van groep 4/5 wordt. De spullen staan dan meteen in het goede lokaal. Dit geeft natuurlijk best wat onrust, maar ik denk dat niet veel kinderen kunnen zeggen dat ze, naast gym of muziek, les hebben gehad in het speellokaal.

Apenheul

Wat was het leuk dat we een extra uitje hadden naar de Apenheul. Het was een warme maar gezellige dag. Heel fijn dat er ook zoveel ouders wilden rijden. Nogmaals dank daarvoor!

In het park hebben wij eerst onze tassen in een veilige groene tas gestopt. Dit om te voorkomen dat de spullen door de apen uit onze tassen werden gehaald. De apen kwamen soms wel heel dichtbij! Sommigen vonden dit best een beetje spannend.

Wat heeft groep 4 het ontzettend goed gedaan!

Data tot aan de zomervakantie

Woensdag 28 juni: Schoolreisje

Vrijdag 30 juni: Sterrenshow (17u-19u)

Donderdag 6 juli: Wisselochtend (kinderen maken kennis met de nieuwe leerkracht)