Groep 2

dinsdag 26 januari 2021

Hallo allemaal,

Hopelijk gaat het goed met iedereen. Alle leerkrachten zijn om de beurt op school om kinderen op te vangen waarvan ouders een cruciaal beroep hebben. Deze kinderen hebben al heerlijk gespeeld op het vernieuwde schoolplein met mooie klimtoestellen. Misschien is het leuk om eens met je kind te gaan kijken en spelen. Na schooltijd is het plein vrij voor kinderen t/m 13 jaar om er te gaan spelen.Voor de allerkleinsten is het soms wel een beetje hoog, maar dat kunnen jullie dan gelijk zelf even bekijken.
Fijn dat het nieuwe belrooster niet veel problemen heeft opgeleverd voor jullie. Op maandag zien de kinderen nu juf Dilek voor de woordenschat, op dinsdag juf Anneke voor het oefenen met rekenen en op donderdag juf Shirley voor taaloefeningen. Als de kinderen niet online kunnen komen om wat voor reden dan ook, dan vinden we het fijn als jullie even een berichtje sturen.

In de afgelopen weken hadden we twee jarige kinderen. Gina en Kiki zijn allebei 6 jaar geworden. Van harte Gefeliciteerd nog. We hebben online met het groepje voor hun gezongen, maar het is natuurlijk leuker om dat met de hele klas te doen. Misschien dat we het nog kunnen doen (als ze het willen) zodra we weer naar school gaan.

Groetjes van de juffen van groep 2.