donderdag 8 juli 2021

De afgelopen weken stonden in het teken van Feest. Een super gezellig thema want we we hebben veel feestelijke dingen gedaan. Zo hebben we bijv. ook een wedstrijd gehouden; ‘Wie maakt de langste slinger?’ Het was geweldig om te zien hoe enthousiast  ze aan het werk gingen. We hebben een dansje ingestudeerd en daarmee een start gemaakt voor het 100 jarig bestaan van de school, Er waren leuke spelletjes en zelfs een springkussen. En er was nog veel meer. Leuk om dit schooljaar zo feestelijk af te sluiten!

Volgende week gaan de kinderen een uurtje naar hun nieuwe groep. Het zal wel een beetje anders zijn dan in groep 2, Ze krijgen nu allemaal een eigen tafeltje met een lade waarin hun spulletjes bewaard blijven. Ze gaan meer werken aan hun tafel maar ook in groep 3 leren de kinderen nog veel spelenderwijs. Ze hebben er allemaal zin in. Wij zullen ze erg gaan missen volgend jaar, maar we wensen alle kinderen en ouders veel succes toe volgend jaar en natuurlijk ook veel plezier.

Ouders, via deze weg willen we jullie hartelijk bedanken voor het helpen bij het schoonmaken van het speelgoed.

Hartelijke groet van juf  Dilek, juf Shirely en juf Anneke.