woensdag 9 juni 2021

We hebben deze week een gekke week. We werken nog steeds over de boerderij.  Ze kunnen lekker buiten spelen met de watertafel en tijdens het buitenspelen kunnen ze lekker met de pomp spelen. We hebben de markt nog in de hal staan en de kinderen gaan graag met nepgeld even naar de gang en halen daar wat fruit of groente. Degene die dan voor de marktkraam heeft gekozen bedenkt een prijs en ze betalen met nepgeld. Ze stoppen de spulletjes in een papieren zak en mogen die even meenemen.

Er worden varkentjes gemaakt met knutselen. De inloop doen de kinderen erg goed. Ze gaan dan bij binnenkomst kiezen waar ze na de kring willen spelen en gaan dan opzoek naar hun kaartje op een tafel en gaan daarmee even spelen.