Groep 1 is op dreef

donderdag 28 januari 2021

Afgelopen weken hebben we gewerkt over bouwen. Wat hebben we mooie werkjes binnen zien komen en wat zien we dat jullie hard werken. Ook zijn we erg trots op de ouders. Jullie helpen de kinderen goed en maken mooie werkjes. Vergeet ook vooral niet te spelen met uw kind en geniet van de mooie momenten. Het beeldbellen is al veel minder spannend en de kinderen praten nu ook onderling met elkaar tijdens het beeldbellen. Dat vinden we heel leuk om te zien. Ze zijn ook blij om elkaar online te zien en begroeten elkaar vrolijk. Het beeldbellen lijkt zo van deze tijd te worden dat kinderen op school het al in hun spel meenemen. Deze week hebben we ook alle ouders gesproken en dat zijn fijne gesprekken. Het is een lastige tijd zo thuiswerken, maar samen kunnen we het.