Groep 1 en 2

woensdag 6 mei 2020

Beste ouders,

Een super leuk berichtje van juf Linda: Op donderdag 30 april is Sepp Volman geboren. Het was een lange en geen gemakkelijke bevalling en daarom is ervoor gekozen om hem te halen met de keizersnede. Om 23.45.u kwam hij ter wereld. Hij doet het ontzettend goed en Toby en ik zijn de trotse ouders. Het is een rustig en tevreden mannetje! Groetjes van juf Linda.

.

Maandag zullen we ook met de kinderen aandacht besteden aan de geboorte van de baby. Nu juf Linda voorlopig nog niet op bezoek kan komen bij ons, gaan we wel gezellig een beschuitje met muisjes eten en een liedje voor juf Linda en de baby zingen en daar maken we dan een filmpje van voor hun.

We hopen jullie allemaal a.s. maandag weer te zien. Het zal best een beetje gek zijn voor de kinderen om bij het hek te worden afgezet en dat ze via de tuindeur naar binnen moeten gaan. De juffen zullen bij de tuindeur staan om de kinderen op te vangen. Mocht er een probleem zijn omdat een kind bijv. wat angstig is of niet zonder ouder naar binnen wil dan zullen juf Loeke of juf Petra bij het hek wat helpen.

Wij hebben er weer zin in. We hebben de kinderen erg gemist.
Tot snel!
Groetjes van juf Shirley, juf Betul, juf Loeke en juf Anneke.