Even voorstellen:

dinsdag 7 november 2023

Beste ouders en kinderen van de Rietendakschool. Mijn naam is Erna Vrieze.
Ik woon in Dieren al meer dan 20 jaar samen met Ferry. Samen hebben we een dochter, Marlin. Zij is al volwassen en woont in haar eigen huis.
Al meer dan 25 jaar werk ik als groepsleerkracht, vooral als leerkracht in een kleutergroep, maar ook in de hogere groepen. De afgelopen jaren heb ik gewerkt op scholen
o.a. in Apeldoorn, Zutphen, Deventer en Duiven. Naast mijn werk vind ik wandelen en hardlopen leuk om te doen. Ook hou ik van koken, leuke uitstapjes maken en creatief bezig zijn.
Met veel plezier ben ik begonnen op mijn werkdagen in de groep 4-5 op woensdag en groep 1-2 op donderdag en vrijdag. Ik heb er veel zin in om samen met kinderen en andere juffen en meesters op de Rietendakschool dit schooljaar een fijne, leuke tijd te maken.
Mocht u voor mij vragen en/of opmerkingen hebben, dan kunt u mij op school spreken, bij voorkeur na schooltijd. Een appje of mailtje sturen is ook mogelijk.