Even voorstellen

donderdag 31 augustus 2023

Beste ouders en kinderen,

Ik ben ontzettend blij en enthousiast om mezelf aan jullie voor te stellen als jullie nieuwe gymleraar! Mijn naam is Fabrice van Gerwen, en ik kan niet wachten om gymles te geven.

Ik ben 28 jaar oud en sport is mijn grote passie! Ik hou van zwemmen, padellen en voetballen. Voetbal is altijd een belangrijk deel van mijn leven geweest, en ik heb met tallozen wedstrijden en toernooien meegedaan.

Ook padel en zwemmen zijn sporten waar ik dol op ben. Niet alleen omdat ze goed zijn voor je lichaam, maar ook omdat je er nieuwe vriendschappen mee kunt maken en samenwerking kunt ontwikkelen. Ik geloof er sterk in dat sport niet alleen leuk is, maar ook helpt bij het opbouwen van zelfvertrouwen en sociale vaardigheden.

In de gymles ben ik een fan van grote spellen waar alle kinderen aan mee kunnen doen. Mijn motto is dan ook “iedereen in beweging”. Laten we er een geweldige tijd van maken, vol avontuur en nieuwe sportieve uitdagingen!

Als jullie nog vragen hebben of meer over mij willen weten, aarzel dan niet om het te vragen. Ik kijk er naar uit om jullie snel te ontmoeten!

Met vriendelijke groet,

Fabrice van Gerwen