Even voorstellen

donderdag 10 november 2022

Hallo allemaal,

Mijn naam is Emma Bemelmans, ik ben 24 jaar en ik kom uit Apeldoorn. De komende drie maanden ga ik aan de slag als Schoolmaatschappelijk Werker op de Rietendakschool naast de huidige Schoolmaatschappelijk Werker Lyke. Hier zal ik mij vooral bezig houden met talentgesprekken vanaf de kleuters t/m de groep 8.

Elke vrijdag vanaf 11.00uur ben ik op school bereikbaar voor ouders/verzorgers met vragen over de opvoeding/ontwikkeling van het kind. Of wanneer er zorgen zijn over het gedrag, bijvoorbeeld wanneer ik kind lusteloos is, overactief is, gepest wordt of moeite heeft met het contact met leeftijdsgenoten. Ook kun je bij mij terecht met vragen over echtscheiding, financiƫn, sporten en activiteiten in de wijk. Om zo goed mogelijk mee te kunnen denken. Hopelijk tot snel!