Eind van het schooljaar

vrijdag 10 juli 2020

Het is bijna vakantie. Wat begon als een normaal schooljaar is alles behalve normaal geëindigd. We hebben dit jaar snel moeten schakelen vanwege corona. Kinderen werkten thuis, schoolreis kon niet doorgaan en we hebben veel gevraagd van ouders. We hebben ons hier samen goed doorheen geslagen. Gelukkig mag er steeds meer en voelt het voor de kinderen en het team steeds een beetje normaler. We hebben geprobeerd alles zo goed mogelijk op te pakken en bijvoorbeeld het afscheid van groep 8 op een zo mooi mogelijke manier vorm te geven. Hierbij hebben we de input van de ouders goed kunnen gebruiken.

Helaas kon niet alles gaan zoals we gewild hebben, maar samen zijn we er uit gekomen. We zijn erg trots op onze kinderen en ouders. Jullie hebben geweldig hard gewerkt om ook thuis het onderwijs vorm te geven. Ik ben erg trots op het team die samen de schouders er onder heeft gezet en het thuisonderwijs zo vlot heeft vormgegeven. Het was steeds weer schakelen, waarbij iedereen zich volledig heeft ingezet. Ook ben ik erg trots op de uitkomsten van de ouderarena’s. We horen veel positieve verhalen en daarnaast mooie tips om steeds te blijven groeien. Ook volgend schooljaar blijven wij ons verbeteren. Heeft u tips? Wij staan hier altijd open voor. Alvast dank voor het meedenken. Zonder u zouden we het niet kunnen. Heel erg bedankt daarvoor.

Ik kijk uit naar weer een leerzaam schooljaar waarin niet alleen de kinderen zich ontwikkelen, maar de hele school constant verbetert. Een schooljaar met nieuw meubilair en een nieuw schoolplein. Dat zal de uitstraling van de school sterk verbeteren. Volgend jaar gaan we door met Stichting Leerkracht: Onze werkwijze om het onderwijs continue te blijven verbeteren. U draagt daar aan bij door middel van de ouderarena’s: Samen elke dag een klein beetje beter!

Met vriendelijke groet,

Petra Bos