Een berichtje van groep 3.

woensdag 2 februari 2022

Groep 3 is druk bezig geweest met de cito toetsen. We moeten nog 1 citotoets maken en dat is de toets spelling.

Maar eerst ronden we kern 6 af, dan hebben de kinderen alle letters geleerd en dan maken we er een feestje van.

Er komt namelijk een letterfeest in groep 3. Dat wordt een mooie verrassing .  Maar eerst nog even goed oefenen en hard aan het werk .

Elke dinsdag ochtend  komt de muziek juf weer in de klas. We maken muziek met muziekinstrumenten en drummen bijv. met onze handen. Klappen allerlei ritmes en zingen liedjes.

Heerlijk om te doen en ook  erg leerzaam.

Ik wil ook nog graag wat kwijt over de gymles.

De kinderen vinden het heerlijk om te gymmen . Maar er zijn nog altijd kinderen die geen gymschoenen aan hebben. Ze gymmen dan op blote voeten!

Dit is gevaarlijk en onhygiënisch. Ik wil u verzoeken om uw kind passende gymkleding en gymschoenen mee te geven . Zodat ze heerlijk en veilig  kunnen bewegen.

Groep 3 feliciteert Artemisia en haar familie hartelijk met de geboorte van haar broertje Emanuel.

We zijn blij dat we we heerlijk naar school kunnen

Groetjes groep 3,

juf Elif en juf Annemarie.